Wednesday, 28 May 2014

Selamat Datang

Assalamualaikum,...

Hi there,...


Selamat datang ke blog saya. Akhirnya dapat juga saya hasilkan sebuah blog yang diharapkan dapat memberi manfaat kepada orang ramai yang membacanya, InsyaAllah.

Secara ringkasnya, saya adalah seorang wanita berusia awal 30an, isteri kepada seorang suami dan ibu kepada 4 orang cahaya mata. Saya mengenali Shaklee sekitar bulan September 2013 iaitu sewaktu mengandungkan anak kembar saya yang kini berusia 6 bulan. Pada mulanya saya masih belum yakin dengan produk Shaklee, sekadar order ESP untuk tenaga setelah digembar gemburkan ianya bagus.

Setelah melahirkan si kembar pada November 2013, sewaktu berpantang saya menggunakan set Shaklee namun tidak istiqomah menggunakannya. Takut kerana kurang ilmu mengenai produknya. Setelah saya mengetahui dengan lebih lanjut tentang produk nya, betapa ianya natural, selamat dan berkesan tanpa kesan sampingan barulah saya konsisten mengamalkan nya.

Kini saya baru bermula,..menerajui bisnes Shaklee dengan impian yang besar dan mengharapkan kejayaan yang gemilang. Saya akan berkongsi dengan anda semua rahsia kesihatan luar biasa saya ini. Saya masih lagi fully BreastFeed anak kembar saya. Masih lagi bekerja 8 to 5. Masih surirumah selepas waktu bekerja saya. Masih menjalankan perniagaan Shaklee di celah-celah kesibukan saya. Bagaimana saya melakukannya? Saya tidak lokek untuk berkongsi dengan anda semua.

Boleh hubungi saya bila-bila masa sahaja. Untuk oder shaklee ataupun untuk konsultasi percuma, dialu-alukan. Saya pengedar sah Shaklee,ID 1139557 boleh dihubungi melalui ;

WA/SMS : 012-257 0028
Email : sakila.rani7@gmail.com
FB : sakila rani

Saya juga membuat perkhimatan pos ke seluruh negara, juga COD di kawasan Tasik Permaisuri, Bdr Tun Razak, Desa Tun Razak, Cheras dan lain-lain kawasan berdekatan.