Sunday, 15 March 2015

Ini ke sebab Herbal Blend laku keras?

Assalamualaikum

Haritu Dina naik gatal2 kat kaki dia.. Tak tahu la apa punca aih... Baru beberapa hari ngan mama ina(pengasuh) so mungkin adalah yang tak serasi ngn dia tu samada karpet ke... Budak2 ni memang alergik sikit kulit nya.. Ikut baba dia kut.. Rumah ni memang takde karpet lansung.. Huhu jimat pitih!


Camni haa... Die kerok2 sampai naik merah.. 


Mencabar nak tangkap gambar kaki budok ni... Tak duk diam...


Nampak kan mak? Tak tahu kenapa kan..jadi kasar kulit die.. Mujur mama ada stok herbal blend cream



Tengok tangan dia... Sibuk betoi...


Hah gigitla dik... Janji mama da sapu kat kaki kamu...


" ohhhh bagusla ingredients nya... Ade seed extract.., salvia officinalus (sage), leaf extract... " like i care.. Kata Dina...Huhuhuuu

Selang sehari ke dua hari camtu.. 


Hilang terus... 100% hilang... Lega hati mama... Memang wajib krim ni ada kat rumah!! Lagi2 jenis keluarga kulit sensitip camni kan... Dina memang selalu menggaru.. Kalau teruk sangat mama bawak jumpa doktor la.. Tapi buat masa ni pakai herbal blend jelah dulu.. Dah boleh selesai masalah..

Mungkin sebab ni krim ni laris macam goreng pisang cheese.. Eh tak! Pisang cheese bermusim takut esok2 dah tak laris so mama tukarla... Laris macam kepok lekor.. Tidak bermusim.. Kehkeh

Dahla harga murah bedaah rm27.50/113gram/4oz... Patutla asyik out of stok kat HQ...

Emmm lahai...