Thursday, 30 April 2015

Cerita terkini 4 dara mama :D

Assalamualaikum


Dah lama tak UP gambar 4A dalam blog picisan mama ni ek...4A tu bunyik macam kertas A4 pulak kan..bahaha :))) 4A mama stands for Amani Auni Alma & Akeila lah..kalau dua DOUBLE.. kalau tiga TRIPPLE kalau empat ape weh..kihkih

Ok layan gambau terbaru diorang...& perkembangan terbaru gigirls mama nih T___T

Amani ada sports day 18 April aritu.. 

ni breakfast ringan2..minum ESP+Mealshakes lah ape lagi kan.. Auni nak ngikut jugakla bagi sokongan moral kat kakak..

mama terpaksa duk rumah ngan cikkembo..bukan ape..takut cuaca panas kan..baba je bawak diorang tapi dalam kepala mama ni dah berkira2 camne nak hangkut kembo jugak nanti ek...mana boleh mama tak tengok anak mama beraksi kan..macam pelik je :D

amboiiiiiiiii jelinggg!!! macam gengsta kampung dusun..kehkeh rumah hijauuu chayyyokkk macam tau2 mama orang pas..eh?

tak lama lepas tu,...mama gigih bawak cikkembo turun ngan stroller..jengjengjeng

we are hereeeeeeeeeee,..uik??mana tatak titewwwww~ says hmmm sape ek dina ke dini..aduihh bila camni mama pon konpius..jap tengok gambar bawah pulak

-

-

-

errrr gambau goyang la pulak..tapi dari sosok kelakuan mama tau..kiri dini kanan dina..kan?nak konpem,..tengok bawah..

-

-

-

yesssss..konpem!!! yang kaki ke atas tu dina..si kakak..kehkeh



haiiiiiii makcik2 pakcik2,...trademark sy adalah serkup tutup dahi..kihkih T___T taktau dah mama nak buat camne..rambut amani nih..dah potong pendek pun masih serkup nak ke depan..lantak pi la nak..karang dah besar pandai2 la awak ejas sendirik..heh

ok..sports day habis dengan jayanya..panas sangat memang tak sesuai bawak toddlers..kembo pun duk dalam dewan je bawah kipas..gaya VVIP..hahaha 

Next story;

happyyyyyyyyyyyyynyeerr main ketapi :)))

Suatu petang..ada request;

'mama amekla gambar kitorang main ketapiiii

'ok nak, baiklah

konje angat dina peluk kakngah auni :)



oiihhhh ceria bangat kan?amani rajin melayan...choot chotttttttt bunyi ketapi nyerr T___T

Ok nak tau kegemaran or kepandaian terbaru si bongsut dini akeila ni?


PANJAT MEJA MAKAN!!!!

Yup,...memang mencemaskan..mujur setakat ni tak pernah jatuh lagi..tapi sakit jantung mama toksah cerita lah..terjerit2 lagi..yang dia sempoiii je...nak air,.??panjat je ape susah?? pastu lepak jelah atas meja lama2..apa masalah?Dina tak pandai lagi..tapi tak lama..bakal menyusul lah..memang camtu diorang ni..tak pandai serentak..as we speak..ceh speak..ape menulis kan ni... as i writing this....dina pun dah pandai panjat..cuma takat panjat kerusi lah dulu..very soon..meja pulak..phewww

Ok ni pulak aktiviti santai tengok kartun secara berjemaah T___T

amani lah ni susun..patut senyap semacam jek..sampai tak sedo mama keluar bilik air..
duk belakang depa curik2 snap!

cheeseeeeeeeee,....dina mata antu ke??


dina still tak tengok kamera..hmm

lasttttttt story....selain panjat meja saja2...

titewww pom cuke korek purse mama..kirai syatu2 barang mama..bia terabur atash meja...yep like like like !!!

guesss,..who's me??:D

TQ for reading,..:)