Monday, 31 August 2015

Bukti mama penggemar tegar ESP SHAKLEE!

Dah kenapa nak ber bukti bagai.. Ada orang mintak bukti ke?hihih ke berangan lagik ni^^

Assalamualaikum bydeway :)

Bukan ape.. Bila mama belek2 photo album.. Mama tengok gambar mama posing ngan ESP paling banyak! Tak pun gambar ESP sorang2.. Haha boleh gitu ESP pun 'seorang'..

Tak caya tengok ni!











Walaupun gambar lebih kurang sama, namun.... Ada kelainan nya.. Hahaha nampak sangat memang faveret ESP.. Langsung tak tipu korang.. Hari2 mama promote ESP kuttttt.. Korang nak beli ke tak, lantak situ.. Janji mama dah share! Hahha

Ni lagi JELAS disebalik gambar.. Betapa gemar tak gemar.. Biar gambo berbicara!


Borong tuk diri sendiri pon iiye! Pedulik ape orang nak beli ke tak.. Janji stok untuk mama always ado^^


Hoorrr ini bancuh ngan nestum nih! Nampak pekat semacam tuh.. Aishhh mak ko ni nak sesedap aje kan? Hih


Sendiri jual, sendiri model;)) kan ke jimat? Heheh

Malas dah nak cakap ape.. Korang tilik lah gambau ni semua elok2.. Dah habih pikir contact mama untuk oder se tong!

Contact untuk ngorat?? Sorry.. I am taken! Memang nampak macam remaja kan? But no way..

Kahkah

Sakila