Friday, 28 August 2015

Rahsia mama kekal aktif walaupun tak cukup tidur

Assalamualaikum^^

Emak 4 anak range umur 1-7 tahun.. 2 bersekolah..2 lagi masih menyusu badan serentak pulak tu .. nak kata apa lagi selain mak tak kan dapat tidur sempurna 8 jam sehari. kalau leh tidur banyak tu..malah melebih lagi makna nya adalah tu kerja yang mak ponteng tu kan..hihi 

Nak tak nak memang macam tu lah..bukan mama sorang alami gini..semua orang..baru sembang ngna kawan anak 3.. sama jugak, ada je kerja yang terabai walaupun sedaya upaya kita cuba..yelah rumah tak bersepah tak sah la kan..yang lain-lain tu..aihhh tak yah sebut lah..memasing tau kan..

Mama syukurlah... mama ni sokmo orang tegur tak macam anak 4.. bohongla kalau kata tak kembang kan..Perempuan mana tak suka dipuji ce habaq mai.. Tapi ambil pujian tu sebagai pebcetus semangat bukan buat jadi 'hidung tinggi' nyombong tak bertempat..

Setiap hari lepas breakfast mama telan Vita-lea, B Complex dan Vitamin C..

Haa bukan lagi rahsia dah kan...terpulang korang lah..nak follow jejak mama ke tak ea..jangan cakap mama tak payungT__T

kunig ade, ijau ade, kelabu pon ade.. ni basic utk badan yg sihat tau^^



baru leh senyum manis cengginiiiiii..(perasantan)

Sakila
012.257.0028