Tuesday, 1 September 2015

ESP memang untuk kaum wanita!

Memang kita kaum hawa ni diciptakan bersifat (ke bersikap?) multi-tasking kan? Kejap buat ni kejap buat tu.. Aih tak kira lah ada anak ke tak ke.. Anak sorang ke 5 orang ke..

Tetap macam2 kena buat kan? Cuma tahap ke-macam-macam-an tu je mungkin berbeza mengikut bilangan anak, tahap ekonomi atau jenis pekerjaan (dan lain2)..

Sebab kehebatan kita ber multi-tasking nilah maka nya kita perlu sentiasa sihat hendaknya (moga Allah kurniakan kesihatan yang baik pada emak2 diseluruh dunia^^).. Bukan ape., kalau tak sihat maka nya banyak kerja tertangguh! Bukan kata waktu tak sihat je kadang waktu sihat pun ade je kerja tertangguh^^.. Mama bukan ada orang gaji so memang ginilah gaya hidupnya ..


Tu pasal tadi mama kata bergantung pada ekonomi jugak ye. Kalau mampu upahla orang gaji so masa2 terluang bolehla cantikkan diri untuk hubby kan!

ESP adalah pilihan tepat mama sebab kandungan protein soya yang berkualiti tinggi nya mampu melancarkan perjalanan seharian mama..

Jom try nak!
Contact mama ye:)

010.294.1344