Wednesday, 2 September 2015

Sihat Cantik dari dalam dengan bahan yang selamat dan semulajadi


Well memang biasa dengar kan sihat cantik secara natural.. tanpa suntikan atau bahan2 merbahaya.. sejujurnya mama suka jugak tengok perempuan kulit putih gile sampai berkilat pinkish kulitnya...

Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiii,...

mama tak cukup berani untuk guna produk yang boleh buat semua tu.. ya, perempuan mana tak suka kulit putih gebu berkilat pinkish gitu kan..sampai tak berkelip mata tengok model2 produk tu..huiii dengan mata ber contact lense lagi..aih boleh cair si lelaki berhidung belang..kehkeh

hakikatnya,...ermmmm camne nak cakap ya, mama suka tapi tak berani dan rasa macam tak kena kalau mama putih melepak sesangat camtu..nak ke mana kau putih sangat camtu hah?haha asal usul kulit sawo matang (ke hitam manis?) tetibe jadi putih melepak..pelesu sungguh mung mek weh! ejek orang kampung kubang panjang..hihih 

masing2 punya pilihan kan cuma mama harap kita jadi pengguna yang bijak..pilih bahan yang selamat tanpa kandungan merkuri yang berlebihan..seperti yang kita tahu mercuri memang pantas meenjadikan kulit putih bebas cela namun kesan buruk nya tetap ada. last dulu mama pakai produk ber merkuri ni (sebelum tahu kesan buruk tu) memang cepat kulit flawless dan putih tapi tengokkan krim malamnye tu lain macam berkilat2..melekit..lepas tu dah kecoh pasal takde kelulusan KKM semua..hmm terus mama buang.. pakai dalam seminggu je kut..

see,...seminggu dah dapat kesan..imagine camne proses tu..produk ni masih ada skang ni..takpelah..kita bukan nak kondem produk orang kita, pandai2lah pikir kan.. 

mama suka shaklee sebab semua bahan nya semulajadi..dan dikaji beribu2 kali sebelum dipasarkan..ada makmal mereka sendiri dan dah bertahan dipasaran berpuluh2 tahun lamanya dengan beribu2 testimoni..

tu yang kita nak kan?pada mama biar lambat, biar tak putih melepak..janji kulit nampak sihat dan tak pelesu (read=palsu^^)


cenggini arr ..takde putih sangat..takdelah gelap sangat..takdelah kusam sangat..kira so-so lah..hahahah asben pun suka bini nya sederhana..sesuailah kulit orang asia kan ^^

meh join mama bersihat cantik naturally;)

sakila
012.257.0028